HOT NEWS

• Gebruik dit formulier om aan te melden voor vrije inschrijvingen voor schooljaar 2023-2024

• Alle informatie over het aanmelden en inschrijven voor schooljaar 2024-2025 kan u hier vinden.

• Bekijk hier het overzicht van het aantal vrije plaatsen voor schooljaar 2024-2025 of lees hier een beknopte samenvatting.

• Ga je mee op verkenning in onze school? Bekijk zeker onze filmpjes van de kleuterschool en de lagere school!

SAMEN ONTDEKKEN
MET HOOFD, HART & HANDEN

Beste bezoeker,

De Sint-Hubertusschool is een school met een hart voor kinderen. Onze slogan is ‘werken met hoofd, hart en handen’ om zo ieder kind de kans te geven zijn/haar talenten ten volle te ontwikkelen. Met een gemotiveerd team staan we alle dagen klaar om de leerlingen met aangepaste differentiatie en de nodige individuele begeleiding een zo breed mogelijke basisvorming bij te brengen. Ons leerkrachtenteam wordt ondersteund door een getalenteerd zorgteam, dit zowel in de kleuter- als de lagere school. Onze school staat niet enkel gekend als een sportieve school, maar we hebben ook aandacht voor creatieve & digitale vaardigheden. Respectvol omgaan met elkaar en zorg dragen voor het milieu is een belangrijk item binnen onze school. Leren doen we trouwens niet alleen ín de klas, maar ook daarbuiten. Al vanaf de eerste kleuterklas tot in het zesde leerjaar maken de kinderen geregeld leeruitstappen. Participatie is een bekend begrip binnen onze school: via de leerlingenraad, de schoolraad en de ouderraad heeft iedereen op zijn niveau inbreng in het schoolbeleid. Er worden ook buitenschoolse activiteiten georganiseerd door het team in samenwerking met de ouderraad. Ideale momenten om de gezellige sfeer  van onze school op te snuiven. Raadpleeg dus zeker onze ‘kalender’. Zin om op ontdekkingstocht te komen? Maak dan een afspraak en bezoek onze school, een warme school met een hart voor iedereen.

Van harte welkom!

Iris Liekens